אדם המרחף בכתור פורח מבין לפתע שהוא אבוד. הוא מנמיך טוס ומזהה מישהו על הארץ. הוא מקרב את הכדור פורח לכיוונו כדי שיוכל לצעוק: "סלח לי, תוכל לומר לי היכן אני?"
האדם שלמטה משיב: "כן, אתה בכדור פורח, מרחף כ-20 מטר מעל השדה הזה."
"אתה בוודאי עובד בתחום ה-IT", אומר לו האיש בכדור הפורח.
"נכון" משיב האיש. "איך ידעת זאת?"
"ובכן", אומר האיש בכדור הפורח, "כל מה שאמרת לי נכון מבחינה טכנית, אבל אין לעובדות אלו כל שימוש לאף אחד."
"אתה בוודאי איש הנהלה", עונה האיש שלמטה.
"נכון מאד", משיב האיש בכדור הפורח, "אבל איך ידעת זאת?"
"תראה", משיב לו האיש, "אינך יודע איפה אתה, או לאן אתה הולך ואתה מצפה ממני שאוכל לעזור לך. אתה בדיוק באותו מקום בו היית לפני שנפגשנו, אבל עכשיו זה כבר אשמתי".
אנונימוס-
תגובות
אדם מגיע לפני שופט באשמת גניבה.
שואל אותו השופט: "האם אתה מודה באשמה?"
עונה החשוד: "אדוני השופט, אין לך מושג מה עובר עלי, כמה ימים כבר שאין לי אוכל..."
קוטע אותו השופט ושואל שנית: "תענה לי במילה אחת, כן או לא?".
ממשיך אותו אדם בשלו: "אדוני השופט, באמת שאין לך מושג מה עובר עלי.
רק פיטרו אותי מהעבודה..."
קוטע אותו השופט שוב: "אל תספר לי סיפורים, פשוט תן לי תשובה ישירה, תענה כן או לא". המואשם מתעלם מהבקשה של השופט,
וממשיך: "אדוני השופט, אתמול הם עיקלו לי את השולחן של חדר האוכל...".
בשלב זה השופט כבר מתעצבן,דופק בפטישו
ושואל: "אתה מוכן לענות במילה אחת, כן או לא?"
עונה לו אותו אדם: "כבוד השופט, יש שאלות שלא ניתן לתת להן תשובות של מילה אחת.
אני אשאל את כבוד השופט שאלה ואם כבודו עונה לי במילה אחת,כן או לא, גם אני אעשה כך".
מסתקרן השופט ומסכים לבסוף לאתגר.
שואל אותו המואשם: "האם זה נכון, מה שאומרים שלאחרונה, שכבודו הפסיק לקחת שוחד?"
אנונימוס-
תגובות
פולני רצה להיהפך למרוקאי , לשם כך הלך לרופא והרופא אמר לו
שבכדי להיות מרוקאי צריך להוריד לו חצי מהמח. הפולני התעקש
והרופא ביצע את הניתוח. איך שהפולני מתעורר מהניתוח הוא רואה את הרופא תופס את הראש... ונראה מבולבל, שואל אותו הפולני: דוקטור, למה אתה ככה?
עונה לו הרופא: חתכתי לך קצת יותר מידי מהמח"
הפולני מנחם את הרופא וטופח על כתפו: אין דבר ביז`ו"
אהרון-
תגובות
איך גורמים לעיניים של בלונדינית להאיר ?
מדליקים לה פנס באוזן...
מערכת האתר-
תגובות
אישה אחת הולכת לחנות חשמל ומבקשת מהמוכר:" תן לי מכשיר חשמלי כדי לחשמל את בעלי"
המוכר:" בכמה וואט?"
עונה האישה:" מה בכמה וואט," וממשיכה "בבת אחת"!!!
דומיניק-
תגובות