עוד בדופ

קיצורים שימושים

חלוקה לפי קטגוריות כל הבדיחות

בדיחות בדיחות יהודיות

בדיחות יהודיות
באחד הפעמים שעשו גיוס שלב ב` החברה הדתיים עשו את המוות למפקדים שם כל יום מצאו להם סיבה למסיבה, אחד מהאחראים על המפקדים אמר למ"פ של הקבוצה תשמע הם עושים ממך צחוק, יש לי רעיון בשבילך תעשה להם הקפצה באמצע הלילה ותבדוק מי ישן עם ציצית, ומי שלא תזמבר אותו, ואכן באמצע הלילה יש הקפצה והמ"פ תפס אחד בלי ציצית ואז הוא התחיל לצעוק עליו אתה עכשיו תשלם בשביל כולם, ואז החייל אומר למ"פ כבוד המ"פ "אתה לא יודע שלכהן אסור לישון אם ציצית בלילה?"
המ"פ ביקש את סליחתו.
אנונימוס- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות יהודיות
שלושה יהודים ששמם `רבינוביץ`, נפגשים.
וכל אחד רוצה להראות שהוא `רבינוביץ` יותר חשוב.
"הייתי באמריקה כשקנדי נבחר. הוא עמד בין אלפי אנשים, מיד הבחין בי ואמר לכולם `תראו את האיש הזה, רבינוביץ, הוא חבר טוב שאני רוצה שכל אמריקה תכיר`.
אומר הרבינוביץ השני: "זה, כלום. כשהייתי לאחרונה בלונדון, רכבה המלכה אליזבט בראש פרשיה, עצרה את כל החבורה והכריזה `תסתכלו על רבינוביץ. זה החבר הכי טוב שלי`.
אומר הרבינוביץ השלישי: "גם אתה כלום וגם אתה כלום. הנה, הייתי בותיקן ופגשתי את האפיפיור.
השיחה שלנו התארכה והתארכה והחשמנים כבר התקבצו במקום. פתאום אני שומע את אחד החשמנים שואל `מי זה האיש שמדבר עם רבינוביץ ?"
אנונימוס- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות יהודיות
כאשר הרבי היה עצוב ניסו תלמידיו לעודד את רוחו אך לא הצליחו. לבסוף קראו להרשל`ה להתארח בבית הרבי. הרבי קיבל אותו בסבר פנים יפות והסכים לארחו לכמה ימים, אך ניכר היה שהוא עדיין בדיכאון. בארוחת הצהריים הגדולה הכניס הרשלה כף אחת לכיסו. כעבור חצי שעה הכניס עוד כף לכיסו. שאל אותו הרבי "הרשל`ה, מדוע אתה מכניס כפות לכיסך?" והרשלה השיב "אדוני, אני קצת חולה והרופא רשם לי תרופה: לקחת כל חצי שעה כף". העלה הרבי חיוך על פניו ורוחו הטובה שבה אליו.
אנונימוס- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות יהודיות
שבת אחת עבר אחד מהמשכילים בשעת הסעודה השלישית ליד בית המדרש שבו התפלל הרשל`ה והשתתף בסעודה. החסידים קראו לו "בוא, פטם את הנשמה היתרה שלך!"[1] ענה המשכיל "לי יש נשמה אחת בלבד!" השיב לו הרשל`ה "כן, אבל היא יתרה!"
אנונימוס- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות יהודיות
פעם נתקל הרשלה בעיר אחת בהלך ששאל אותו אם הוא יכול לפי מצב הלבנה באותו לילה לקבוע אם מותר לומר את ברכת קידוש לבנה או לא? "אינני מקומי!", ענה לו הרשל`ה בקול מתנצל.
אנונימוס- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות יהודיות
גוי שאל יהודי: למה יהודי עונה על כל שאלה, בשאלה נגדית?
ענה לו היהודי: למה לא?
יוסי1987- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות יהודיות
יהודיה פולנית זקנה קמה באמצע טיסה לארה"ב וצועקת, יש כאן רופא ?! ישר קם בחור נחמד ורציני ניגש אליה מהר, ואומר לה : כן מה הבעיה ? אומרת לו, אתה רוצה אולי להכיר את הבת שלי ?
אנונימוס- תגובות רשימת מועדפים

בדיחות

התחברו לאתר דרך פייסבוק ותוכלו להנות מאפשרויות מתקדמות נוספות כמו עדכון מהיר של סטטוסים, אפשרות להוספת תוכן לאתר ועוד אפשרויות ומידע.
facebook login